Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Flytt

Av Evelina Rönnberg - 27 mars 2009 22:03

Jag har beslutat att flytta min blogg till wordpress för att kunna göra en del inlägg lösenordsskyddade. Ni som vill ha lösenordet, hör bara av er till mej på min epost; evisroennberg@hotmail.com. Jag kommer inte göra alla inlägg lösenordsskyddade, bara de som rör mej mer privat. Allt annat som hästeri, träning och mat till exempel, får ligga kvar oskyddat, fast hädanefter på;


http://evisblogg.wordpress.com/


Ni får ursäkta min fantastiska fantasi men alla mina vanliga användarnamn var upptagna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Rönnberg - 26 mars 2009 11:33

Look at the earth from outer space Everyone must find a place Give me time and give me space Give me real don't give me fake Give me strength, reserve control Give me heart and give me soul Give me time, give us a kiss Tell me your own politik An...

Av Evelina Rönnberg - 26 mars 2009 10:40

Allra oftast så är det nog så. Att man mår som man förtjänar. Så som man tar hand om sej själv och sin kropp, så mår man också. Hårt? Nä, bara sant :-p   Och idag får jag äta upp min egen behandling av kropp och sinne ;-). Jag som hade tänkt rida ut ...

Av Evelina Rönnberg - 26 mars 2009 03:29

Eller nåt. Nu är jag hemma efter en kväll på Två våningar. Har haft gööör-skoj. Bekräftad men fel bekräftelse. Nu ska jag krypa till kojs. Tentan gick nog bra. Kändes ok, men jag är nervös, inte säker på att jag svarat det som de "vill". Imorgon börj...

Av Evelina Rönnberg - 24 mars 2009 23:44

Jepp det har jag köpt idag! Jag har ju nästan bestämt mej för tapeter för mitt rum och nu har jag köpt den här att hänga på väggarna. Så perfekt, precis vad jag letade efter. Jag sjunger Bukefalos lov, utan Buke hade jag inte hittat den där postern....

Av Evelina Rönnberg - 24 mars 2009 22:12

Med tanke på antalet blogginlägg idag kan man väl tro att jag inte pluggat ett dugg men jodå, jag har pluggat! Det har gått riktigt bra. Eller i alla fall så gick det bra igår, då kände jag mej stursk. Idag fick jag lite panik, men det är som det bru...

Ovido - Quiz & Flashcards