Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Evelina Rönnberg - 15 mars 2009 15:36

När solen värmer och man till och med kan börja skönja ASFALTEN på gårdsplanen, längs husväggen? :-) :-) :-)


Det har varit en intensiv dag och nu har jag varit inne och käkat. Det blev rester från igår men stekte även på några potatisbullar (tror jag de heter). Yummie. Har varit till ridhuset med Tjaldur & Miró och Tove följde sedan med på en körtur med Lejonhjärta. Glädje över fina Pojkarna! Sedan har jag grejat på med gårdssysslor, skottat snö (det rasar från taken!), fixat in höbal i hagen och blandat njutning av det fina vädret med att svära lite över att saker och ting inte alltid går precis som man tänkt ;-). Tänkte knalla iväg på en liten promenix medan solskenet varar, den av de fyrbenta som ännu inte gjort något speciellt idag får nog hänga med. Sedan tänkte jag våga mej på att gå på ett Body Combat-pass och jag är lite nervös. Antagligen kommer jag vara helt lost och inte hänga med. Men det gör väl inget, eller? Jag intalar mej själv att man måste ge det i alla fall minst 3-4 pass, när man provar något nytt, innan man bestämmer om det är något för mej.

Av Evelina Rönnberg - 15 mars 2009 08:52

Ja egentligen är inte detta min typ av musik alls, men just denna låt got to me på ett väldigt intensivt sätt. Texten texten!


(jag klipper alltid bort alla refränger utan en för vad är poängen med att läsa dom tio gånger om...)


Dreaming, hoping
For another try
I've been looking, searching
Deeper down inside
And if I lose my way
I'll find another road
'Cause I can make a change
On my own

I'm moving on
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life of me
I believe it finally
I'm moving on

Something, somewhere
That I long to find
I am learning slowly
One day at a time
That if I lose and fail
I'll be fine

To a brighter dawn
Gotta take the fight
I can make it right

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards