Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Evelina Rönnberg - 2 mars 2009 23:22

Vilket väder! :-O Snö och rusk. Men det blir väl vår snart, eller?


Idag skrev jag tenta. Det gick skitdåligt. Jag visste det innan men det gick nog ändå över förväntan, jag trodde på allvar att jag inte skulle kunna svara på en enda fråga. Men några frågor kunde jag ändå svara på. Men nu tar jag nya tag, omtenta 18:e april. Och imorgon drar nästa delmoment på den här kursen igång, Arbetsfysiologi. Ny tenta om 4 veckor och innan dess har vi två grupparbeten som ska in. Men jag gillar läget. :-)


Ikväll blev jag helt plötsligt uttråkad. Tänkte fara på tentafest, men orka bli full, bakis, ynklig och kinkig av baksmällan, hamna på energi-minus? Så istället åkte jag in till stan och satte mej på en cykel och spinnade loss i 55 minuter. SKÖNT. Och en investering i mej själv. Det är jag värd?


Nu ska vi se en filmatisering av en Jane Austen-roman, jag och min vapendragare E. Wiho :-)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards