Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Evelina Rönnberg - 23 mars 2009 14:39

Jag beslutade mej för att vara med på det där 2-timmars spinningpasset igår till slut och vilket bra beslut! Right type of mood hette det. Helt fantastiskt bra var det. 2 h med 7 olika musikstilar, två instruktörer som turades om på de olika etapperna. Efter en timme trodde jag att jag inte skulle orka en sekund till, det brände i kroppen och varje tramp var som en kamp, och tankarna var tunga, men så helt plötsligt vände det och sista timmen blev som en lång underbart skönt meditation. Mycket tack vare en lång sträcka med lite lägre i puls (dock fortfarande stigning/motstånd) där tankarna fick utrymme att flyga iväg och jag utvärderade både en massa plugg och en hel del annat, framtidsplaner för sommaren till exempel. Och märkligt nog så var det första gången jag gick ut från spinning UTAN skakiga ben! (inte ansamlat lika mycket mjölksyra eller helt enkelt hunnit med att rensat bort det?) Jag kände mej klarsynt och allmänt lycklig. Man blir helt salig faktiskt. Vill bara gå in och fortsätta.


Och nu har jag alldeles nyss bokat den här veckans begivenhet.... Chair Dance och Pole Dance. :-D Tack E för påminnelsen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards